KÉRLEK,SEGITS HA TUDSZ VALAKIT!!!

2012.01.15 16:57

"Sziasztok!

2004. Augusztusában volt egy autóbalesetem Németországban... Amiben van maradandó végtaghiány betegségem, belső szerveimnél több összetevő betegségem van ebből kifolyólag lenne szükségem SÜRGŐSEN májdonorra!!
Több mint 2éve vagyok várólistán, és csak reménykedek hogy minél előbb megtalálják a nekem megfelelő májdonort!:)
Aki ismer az tudja, hogy életvidám lány vagyok és SOHA SEMMIT NEM ADOK FEL!!Legyen bármiről is szó!!
7év alatt sok mindenen mentem keresztül amit senkinek se kívánok!Szó szerint megjártam a poklok poklát,DE itt vagyok és élek ! Ami a legfontosabb!!!Sokan nem fogadnak el mert kerekesszékben vagyok...de sokkalta többre vagyok képes mint bármelyik egészséges ember! Én is egészséges ember vagyok mit TE aki épp ezeket a sorokat olvassa!Csak egy kis hibám van..és???

Ha csak egy kicsit is van benned emberiség akkor oszd meg ezt az oldalt nekem már ennyivel segítesz!!

A vércsoportom 0-ás.
Nekem egész,egészséges máj kell nem 1db, mert ha csak az kellene akkor meglenne rég oldva a probléma.

Köszönöm és legyél mindennap vidám mert csak egyszer élünk!;) (K)♥

Elérhetőségeim:

Facebook profilom: https://www.facebook.com/profil...

Telefon: 06-30/236-11-03  vagy  06-30/305-22-06

E-mail:C

(KÉRLEK,SEGITS HA TUDSZ VALAKIT!!! ÉN,SZIVESEN ODAADOM A MÁJAM(nekem már ugysincs sok hátra,s KOMOLY,CSAK SZERETETEN ALAPULÓ kapcsolatban,már NEM REMÉNYKEDEM :/ ) hisz Ö,a Timea lányom legkedvesebb Barátnöje!!!

Kérlek küld tovább,hátha KÖZÖSEN tudunk segiteni ennek a Kedves fiatal lánynak!